Nyheter  Lørdag 2. mars 2024

Velkommen!

Det er en stor glede å ønske enda ett kor velkommen i Norsk Sangerforbund! Det er fint å se at flere har oppdaget fordelene ved å være medlem i vårt forbund.

Velkomme til Eurphoria! Enda ett nytt tilskudd i våre rekker. Koret Euphoria fra Telemark øver hver mandag i Borgestad Kirke, Skien fra 19.00-21.30.

I tillegg har vi tidligere fått innmelding fra Fresco, Reistadlia Mannskor, "Kor i Nes, Mannskoret Kvikksølvguttene, og Tromøy Gospelkor! Det er gøy og inspirerende å se at flere og flere kor får øyne opp for vårt gode forbund med fantastiske medlemsfordeler!

Vi gleder oss til å bli kjent med dere!

Visste dere at det er vervepremie til koret hvis dere får nytt medlemskor til å melde seg inn i Norsk Sangerforbund, i tillegg får det innmeldte koret gratis medlemskap det første kalenderåret.

Se medlemsfordeler og støtteordninger! Det lønner seg å være medlems hos oss! Kontakt oss gjerne om det er noe dere lurer på.