Rapportering til NSF

Hvert år skal korene sende rapport til Norsk Sangerforbund(NSF). Dette gjøres for at kontaktinfo til korene og medlemstallene skal være mest mulig oppdaterte, og for at vi skal ha riktige konserttall å innrapportere til Tono. I tillegg til rapporten skal korene også sende inn informasjon om og program fra egne konserter. Dette rapporterer forbundet samlet til Tono, så det enkelte kor slipper å betale for bruk av åndsverk (noter og tekster). Absolutt siste frist for å sende inn konsertprogrammer er 31.12. hvert år, så det er lurt å gjøre dette fortløpende så styret slipper å sitte med dette i romjula.

Obs: har distriktet ditt arrangert stevne eller konserter? Da er det distriktet som rapporterer inn dette, bruk samme skjemaet og send konsertprogrammer til norsksangerforbund@gmail.com

Skjema for Årsrapport fra korene til NSF finner du her:

NB: Absolutt siste frist for å sende inn dette skjemaet (gitt at dere ikke har arrangert konserter selv) er 31. januar.