Nyheter  Mandag 3. oktober 2022

ChoirMate - alt koret trenger samlet på ett sted

Norsk Sangerforbund har inngått samarbeidsavtale med ChoirMate, som gir medlemmer særlig gunstige vilkår.
ChoirMate er suverent for kor som ønsker et godt digitalt verktøy til øving og samhandling.

Funksjoner1

ChoirMate

ChoirMate er et digitalt system dere kan bruke til å dele noter og lydfiler, registrere frammøte, aktivteter og fravær, holde oversikt over repertoar, konsertprogrammer, kalenderfunksjoner og mye annet. Norsk Sangerforbund anbefaler ChoirMate for kor som ønsker et godt digitalt verktøy til øving og samhandling.

Som medlem av Norsk Sangerforbund får koret 20% rabatt på gruppepakken av ChoirMate. Følg lenken Norsk Sangerforbund og se alle de gode funksjonene koret ditt kan få glede av. Dette gjør korhverdagen enklere både for korist og dirigent. Her er alt koret trenger samlet på ett sted.

Hver av sangerne i koret kan installere ChoirMate på mobiltelefonen og/eller nettbrettet sitt, og så er dere i gang. Mange av funksjonene i ChoirMate kan dere bruke kostnadsfritt. Men - dersom dere ønsker å utnytte samtlige funksjoner i ChoirMate, kan dere prøve ut en gruppepakke hvor dere får ubegrenset lagringsplass samt mye annet nyttig

Bli bedre kjent med ChoirMate ved å klikke her.

Eller, dersom du har lyst til å se en videopresentasjon av verktøyene, kan du klikke her.

Her finner du ChoirMate for iOS

Her finner du ChoirMate for Android